Międzynarodowe Targi Poznańskie zostały laureatem konkursu "Firma Dobrze Widziana” organizowanego przez Związek Pracodawców Business Centre Club.
Konkurs wyłania firmy postrzegane jako najbardziej odpowiedzialne społecznie w danym regionie.
Konkurs jest częścią projektu "CSR - jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa" realizowanego na terenie całej Polski przez ZP BCC w partnerstwie z Forum Związków Zawodowych oraz Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce.
Celem konkursu jest promowanie firm, które w swoich regionach prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzenie wiedzy na temat dobrych praktyk CSR.
W drodze konkursu w każdym z 16 regionów Polski została wyłoniona firma, która dzięki prowadzeniu odpowiedzialnego biznesu jest pozytywnie postrzegana w swoim regionie. Każdy z laureatów zostanie zaprezentowany jako dobra praktyka podczas konferencji regionalnej, organizowanej w ramach projektu.
Wybór "Firmy Dobrze Widzianej" w regionie MTP odbył się 27 października 2009 roku.